Przejdź do treści strony Przejdź do menu Przejdź do wyszukiwarki Przejdź do mapy biuletynu
Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
Reset:
Lektor:

Zawiadomienie o wyłożeniu do publicznego wglądu raportu oddziaływania na środowisko - budowa farmy fotowoltaicznej dz. 73/5 Trzciany gmina Sępólno Kraj.

W sprawie:
Budowa instalacji fotowoltaicznej o mocy 2MW wraz z towarzyszącą infrastrukturą zlokalizowaną na działce o nr ewid. 73/5 w miejscowości Trzciany gmina Sępólno Krajeńskie
Rodzaj:
ochrona środowiska
Rok podjęcia:
2023
Kadencja:
2018-2024
Data wydania:
12-04-2023
Status:
Obowiazujący
Nr obwieszczenia:
IRG. 6220.15.2021
Uwagi:
-

IRG. 6220.15.2021                                                                             Sępolno Kraj. 2023-04-12

OBWIESZCZENIE

Na podstawie art. 33 ust. 1 w związku z art. 79 ust. 1 oraz 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1029) w związku z art. 49 § 1 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 735 ze zm.), Burmistrz Sępólna Krajeńskiego
podaje do publicznej wiadomości
informację o możliwości zapoznania się z raportem o oddziaływaniu na środowisko przedłożonym pismem z dnia 06-04-2023r. dla przedsięwzięcia pod nazwą: „Budowa instalacji fotowoltaicznej o mocy 2MW wraz z towarzyszącą infrastrukturą zlokalizowaną na działce o nr ewid. 73/5 w miejscowości Trzciany gmina Sępólno Krajeńskie”
oraz o możliwości składania uwag i wniosków do ww. przedsięwzięcia i całej zgromadzonej dokumentacji.
Inwestorem przedsięwzięcia jest firma VOTUM GREEN PROJECT S.A która złożyła wniosek
o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach. Jednocześnie informuję, że:
1.                  Organem właściwym do wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach w tej sprawie jest Burmistrz Sępólna Krajeńskiego, organem właściwym do uzgodnienia warunków realizacji inwestycji jest Regionalny Dyrektor Ochrony Środowiska w Bydgoszczy
2.         Z dokumentacją sprawy można zapoznać się w siedzibie Urzędu Miejskim w Sępólnie Krajeńskim w            przez okres 30 dni tj. od 13 kwietnia 2023r.  do 15 maja 2023r.  w pokoju nr 7b, w poniedziałek, środa, czwartek w godz. od 7:30 do 15:30, wtorek: 7.30-16.00, piątek: 7:30-15.00.
3.         Każdy ma prawo składania uwag i wniosków w terminie określonym w punkcie 2 niniejszego zawiadomienia.
4.         Uwagi i wnioski mogą być wnoszone w formie pisemnej, ustnej do protokołu lub za pomocą środków komunikacji elektronicznej, bez konieczności opatrywania ich kwalifikowalnym podpisem elektronicznym.
5.         Uwagi i wnioski złożone po upływie terminu określonego w punkcie 2 niniejszego zawiadomienia pozostaną bez rozpatrzenia.
6.         Miejscem składania uwag i wniosków jest siedziba Urzędu Miejskiego w Sępólnie Krajeńskim.
7.         Informacja o analizie i odniesieniu do złożonych uwag i wniosków będzie miała miejsce w decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach wydawanej przez Burmistrza Sępólna Krajeńskiego.

 

Z up. Burmistrza
mgr Anna Sotkiewicz- Tumanik 
Kierownik Referatu Inwestycji i Rozwoju Gospodarczego
Znak projektu Infostrada Kujaw i Pomorza 2.0, znak Fundusze Europejskie, znak barw Rzeczypospolitej Polskiej, znak Województwa Kujawsko-Pomorskiego, znak Unii Europejskiej Znak projektu Infostrada Kujaw i Pomorza 2.0, znak Fundusze Europejskie, znak barw Rzeczypospolitej Polskiej, znak Województwa Kujawsko-Pomorskiego, znak Unii Europejskiej

„Rozbudowa i modernizacja Systemu Regionalnego Biuletynu Informacji Publicznej Województwa Kujawsko-Pomorskiego” realizowana w ramach Projektu „Infostrada Kujaw i Pomorza 2.0", współfinansowana ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020 i ze środków budżetu Województwa Kujawsko-Pomorskiego