Obwieszczenie wodociąg ilowo-Jazdrowo-Radońsk

Irg 7624/7/09                                                                       Sępólno Kraj. 2009-03-02
           
 
                                                             O B W I E S Z C Z E N I E


Na podstawie art. 61 § 4 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. - Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2000r. Nr 98, poz. 1071 z późn. zm), zgodnie z art. 74 ust. 2 , art. 39 oraz art. 59 Ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2008r., Nr 199 poz. 1227.)
Burmistrz Sępólna Krajeńskiego podaje do publicznej wiadomości informację, że na wniosek Gminy Sępólno Kraj. z siedzibą przy ul. T. Kościuszki 11, 89-400 Sępólno Kraj., z dnia 2 marca 2009r., zostało wszczęte postępowanie w sprawie przeprowadzenia oceny oddziaływania na środowisko w celu wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia polegającego na budowie sieci wodociągowej z przyłączami w miejscowościach Radońsk – Iłowo - Jazdrowo, gmina Sępólno Kraj, na działkach o nr ew.: obręb Radońsk: 54/2, 32/2, 79/1, 79/3, 151/3, 195/5 LP, obręb Iłowo: 234/1, 226/1, 86, 61/1, 79, 314, 62/5, 41/8, 51/5, 302, 306, 245, 228/3, 2/5 LP, 3/1 LP 70/3, 71/6, 73/6, 68/4, 68/2, 67/1, 42/5, 42/4, 43, 327, 310, 62/3, 49/2, 248/1, 244, 62/5, 62/4, 311, 312, 41/7, 41/3, 41/4, 58/5, 57/3, 56, 55, 48/1, 47, 300, 296, 53/1, 297, 295, 294, 291, 52/2, 51/5, 290, 289, 288, 292, 284, 94, 283, 281, 42/8, 46/2, 309, 301, 303, 238/7, 242/8, 239, 134, obręb Jazdrowo: 133/2, 133/3, 84, 132, 130/1, 130/2, 111/4, 85, 131, 128, 29/3, 61, 72/2, 77, 281, 279, 88/2, 111/3, 87, 116/1, 112/4, 113/2, 117/3, 118, 120/4, 122, 100, 102/1, 99/1, 125/5, 24, 26/3, 62, 65/3, 217/3 LP, 87, 76, 88/3, 75, 74, 66.
          Zgodnie z art. 10 § 1 K.p.a. organy administracji publicznej obowiązane są zapewnić stronom czynny udział w każdym stadium postępowania, a przed wydaniem decyzji umożliwić im wypowiedzenie się co do zebranych dowodów i materiałów oraz zgłoszonych żądań.
W ciągu 21 dni od daty wywieszenia ogłoszenia strony mogą zapoznawać się               z powyższym wnioskiem oraz wnosić uwagi i wnioski  w Urzędzie Miejskim w Sępólnie Krajeńskim, ul. T. Kościuszki 11, pok. Nr 7b w godz. od 8.00 do 15.00 (sprawę prowadzi Referat Inwestycji, Rozwoju Gospodarczego, Turystyki i Sportu –      tel. 3894240).

                                                  Z up. Burmistrza
                                                  mgr Bartosz Łangowski
                                                  Kierownik Referatu Inwestycji, Rozwoju Gospodarczego,
                                                  Turystyki i Sportu


Wytworzył: Małgorzata Barabach (2 marca 2009)
Opublikował: Barabach Małgorzata (2 marca 2009, 08:41:15)

Ostatnia zmiana: brak zmian
Liczba odsłon: 609

wersja do zapisu wersja do druku

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies.

Zamknij